13.4.12

Money money


Det var några som frågade vad mina inköp från i onsdags kostade och så. Tröjan kostade 149 kr, halsbandet 79 kr och örhängena 99 kr.

Idag ska jag, mamma och Beata in till stan en snabbis för att inhandla några "måste" saker som jag missade i onsdags. Sedan åker jag hem till pappa, Karin och Alva. Känns som att det var jätte längesen vi träffades, ändå har det bara gått en vecka. Men det beror nog på lovet. Ska bli kul att träffa alla goingarna på måndag igen. Lite surt att veta att nu är det inga fler lov innan sommarlovet - fast samtidigt betyder det ju att det inte är långt kvar. Wihoo! Förhoppningsvis får jag träffa Ida i helgen också. Vi måste skärpa oss med det gumman! Bor vägg i vägg men träffas kanske en kortis varannan vecka?! Usch på oss.

Nu ska jag sätta mig och äta frukost, hoppas ni får en fin dag! Bloggar mer ikväll/eftermiddag.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar