14.4.12

Jag kunde dö för dig, nu är du död för mig

Förlåt för så dålig uppdatering men det har verkligen varit fulla drag här! Har umgåtts med Ida och company 24/7. Så himla härligt! Vi har gjort massa kul saker, spelat in film bland annat. Grym blev den också! Det gäller att ta vara på lovet.

Jag ska försöka blogga oftare men nu i helgen så har det verkliga livet fått ta över och det känns faktiskt otroligt bra. Jag har inte längre någon press på mig när det gäller bloggen. Det ska vara kul och inte ett "måste". Men jag älskar att dela med mig av min vardag och jag hoppas att det kanske också kan inspirera er.

Nu ska jag sätta mig framför tvn en stund med pappsen.
Puss

1 kommentar:

  1. Puss o kram fr farmor (mycket bättre i armen o städar o röjer och bär massa sopsäckar ner till grovsoprummet ;))

    SvaraRadera