2.4.12

@bad day

Idag har varit en inte så bra dag. Den började med huvudvärk som har hållit i sig hela dagen. Usch, inte kul! Jag somnade i soffan direkt när jag kom innanför dörren. Det har även varit en "jobbig" dag. Igår var det 6 månader sedan Adam lämnade oss - och det blir såklart lite extra tungt då. Saknar honom så otroligt mycket så det gör ont. Sedan är jag olyckligt kär också, fuck love. Kan du inte bara fatta att jag saknar dig? Att jag vill det ska vara som förut? Nej tydligen inte.

Jag vill i alla fall säga grattis till min buddish som fyller år idag. Hihi grattis på födelsedagen Sophia! Jag är så glad att jag har lärt känna dig. Be strong girl - älskar dig

1 kommentar:

  1. Tack så sjukt mycket älskling! Detsamma, asglad för de verkligen. Tack för allt, & jag finns så fort de är nåt! Älskar dig min kyckling♥

    SvaraRadera