9.4.12

Beata får stå för bilderna.

God morgon.

Sitter och deppar lite över vädret. USCH. Snöblandat regn, blåst och minus grader :( Vart tog våren vägen?! Det känns snarare som höst... Som jag skrev i tidigare inlägg - sommaren får gärna komma nu! Hittade massor med gamla bilder i bloggen som fick minnen att vakna till liv. När jag satt här och läste och kollade på foton så såg jag också hur mycket jag har utvecklats i min fotografering och även i mitt skrivande. Tycker inte ni det?

Jag skulle behöva lite tips på vad ni vill se/läsa om på bloggen. Annars kanske den blir stillastående på grund av brist på idéer. Och det vill vi ju inte! Så kom gärna med förslag, det finns inget rätt och fel.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan framför en film och hoppas på att vädret bättrar sig. Puss!

3 kommentarer:

  1. Gör en video-blogg :)!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade gärna kunnat göra en videoblogg men hatar att se/höra mig själv. Och skulle jag göra en - vad skulle jag prata om? Men tack för tipset i alla fall! Ska fundera lite på det :)

      Radera
  2. Fortsätt skriva om livet! Dina bilder och tankar inspirerar :)

    SvaraRadera