1.4.12

1 april

Före..... Efter....
Hej!

I helgen så har det varit dåligt med uppdatering men jag har haft så sjukt kul så det har inte funnits tillfälle för bloggen. Jag och Jennifer sov i alla fall hos Karin lördag-söndag. Vi har haft det riktigt mysigt och jag har inte skrattat så mycket på länge! När jag kom så åt vi glass och fruktsallad, lite senare fixade vi tacos och hade lite kul...! Runt halv åtta gick vi ut och spelade golf. HAHA. Nej men Karin bor precis brevid en golfbana så vi sköt några bollar - och ja, jag skämde ut mig. Skojj var det i alla fall!

Idag ägnade jag och Karin dagen åt att göra maränger. Fast smeten flöt ut och blev till en stoooor maräng istället... Godaste jag någonsin ätit! Hihi smala flickor ;) Sedan så stack vi ner till hamnen och stekte i solen med jordgubbar. Åhh, sommar!!!!

Tack för en toppen helg tjejer! Bäst är ni - älskar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar