10.4.12

Keep smiling, you´re beautiful.


God morgon (känner att alla inlägg börjar så).

Vädret är lika grått idag. Jag, mamma och Beata gömmer väl oss under en filt framför någon mysig film. I morgon tar jag en tur in till stan med EMELIE. Det var ett tag sedan vi träffades bara vi och jag tror båda har en del att prata om. På kvällen sedan så kommer EMMIE hit och sover över. Sjuuuuukt längesen! När vi var små så bodde vi nästan hos varandra, men så gled vi isär och nu har vi hittat tillbaka igen. Det känns väldigt bra. Ska bli riktigt mysigt att hinna prata om allt som hänt/händer.

Jag är tacksam om ni skriver namn t.ex "kram/alice" när ni kommenterar för då vet jag lite vilka det är som läser min blogg och så. Annars är det inte säkert att jag svarar på era kommentarer. Men jättekul att fler har börjat kommentera! Heja er ;)

If you feel stressed, give yourself a break.
Eat some cake, icecream, chocolates
or other sweets. Why? Because stressed spelled backwards as
desserts.

1 kommentar:

  1. Konstigt att tänka att ovan molnen skiner solen även en såhär regnig dag. Puss o kram fr farmor

    SvaraRadera