25.4.12

Happy b-day to me

Hej!
Idag är det den 25 april... MIN FÖDELSEDAG! Älskar verkligen att fylla år! Idag blev jag firad på morgonen och sedan har det varit en grym dag i skolan. Jag har inte varit såhär glad sedan innan Adam lämnade oss. Ibland får jag dåligt samvete för att jag kan vara så glad även fast han inte längre är med oss. Men nu har jag insett - han skulle ju verkligen inte vilja att jag bara var ledsen hela tiden! Det skulle bara såra honom. Så idag har varit en helt AMAZING dag!

Här kommer några bilder på morgon-presenterna (underkläder också men visar inte på bild):
Idag fick jag även paket av mina underbaringar Karin och Felicia. Älskar er, tack så jättemycket! Bilder på dom presenterna:

Hahaha, fick aftonbladet av min buddish Sophia också, tack älsklingen!
Nu ska jag göra mig i ordning och fixa det sista innan gästerna kommer. Blir nog ingen mer bloggning idag. Men det får gå! Puss och hej leverpastej från en jättetoppenlycklig tjej! (bäst på att rimma asså)

2 kommentarer: