29.4.10

Shopping dag!

I lördags så var jag och mamma i stan.
Shopping och kul fotograrafering...


...make up och styling var min födelsedags present som jag länge har önskat mig :)

Innan jag skulle fotograferas så blev jag sminkad av en tjej som hette Hanna. Och sminkning som för mig kan ta ungefär 10 minuter, gjorde Hanna på ett kick. Och snyggt blev det!

Här är studion där jag blev fotograferad. Det var verkligen jättekul att få stå där!
Slutligen så fick vi vänta på att vi skulle få komma in och välja ut 4 kort av 73! Det var inte det lättaste kan jag säga :)
-
Kram Alice ;)

2 kommentarer:

  1. Heej!

    Vad kul med att bli fotograferad och stylad!
    Tycker det verkar så kul att stå i en studio, fast själv står jag nog bakom kameran istället för framför ^^
    sv: nej, nåt sånt väder lär det väl inte bli precis! :( men härligt var det!!

    Kram Emilie <3

    SvaraRadera
  2. Hej Alice!
    Vad härligt med en riktig önske-dag. På översta bilden står du alldeles nära min favvo affär Arkivet papper och design. Kan tänka att du hade en toppendag idag (lördag 1/5)oxå. Tyvärr jobba jag så jag kunde inte vara med men vi får se till att ses snart ändå. Många många kramar från farmor

    SvaraRadera