13.4.10

Ny mini...


...orkidé!
-
Hej på er!
-
I söndags så var jag, mamma, mormor och Adam i blomster affären. Åh, det luktar underbart där! Jag ville gärna ha någon söt liten växt i mitt rum som är lätt-skött och håller sig länge. Och så hittade jag den här söta orkidén! Jag som älskar orkidéer! Till den så köpte jag också den här fin, fina krukan. Så nu står den fint på mitt sängbord och glittrar i solen!
-
Det är ju sånt fantastiskt väder ute! Och nu så har dom börjat plöja på åkrarna också. Det är så härligt! Nu är det verkligen vår! Hemma hos mormor och morfar så hade dom gösslat också för där luktade det gössel. Fast än så länge så tycker jag att det luktar gott. Det är ju en vår lukt!
-
Ha det Bäst Kram Alice ;)

3 kommentarer:

  1. Hej Alice!
    Vilken fin blomma och en sån söt kruka du har till den:)

    Skriver om awarden jag fick av dig idag!

    Ha det bra!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Kameran är en Canon EOS 1000D , älskar den :)
    kul att du också ska spara till en (:

    Kram Emilie <3

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Låter jätte härligt med en blomma i rummet;P

    men såg att din adress är ... och jag addar dig på msn då ;P

    SvaraRadera