24.4.10

Min stora dag!


Hej på er!
-

I morgon så är det min stora dag, jag fyller nämligen 12 år! Åh, vad det ska bli härligt att bli ett år äldre! Så idag åkte jag och mamma in till Göteborg för att shoppa! Där köpte jag den här suuuuper söta klänningen på GinaTricot .



Dom har fina saker till väldigt bra priser och just nu så är det rätt mycket sådana här klänningar med mycket blommor, spets och vollanger. Så det passar ju mig perfekt!

-

I morgon blir det tårt-kalas här så det blir nog inte något inlägg förren till kvällen.

-

Ha det gott Kram Alice ;)

3 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder....VVilket vackert hår. Stort grattis till dig idag, hipp hurra. Jag är blogg vän till din mamma/ Kram Anne

    SvaraRadera
  2. Hej Vännen!
    Grattis i efterskott, hoppas du hade en toppenfödelsedag!!

    Vilken söt klänning o såna ljuvliga lockar du har i håret på bilderna:)

    Stor kram!
    Jenny

    SvaraRadera
  3. Super duper GRATTIS i efterskott o vilken söt klänning du fått, helt i min stil. & vilken ljuvlig frisyr du hade....Har du fixat den själv??//Kramis Linda

    SvaraRadera