2.5.10

Alva 5 år!

Hej på er!
-
Idag så hade min sööta lillasyrra Alva glasskalas! Fast hon fyller år i morgon ;)
-
Grattis i förskott syrran!
Och istället för att göra knorr på grisen som vissa gör så satte vi körsbär på glassen! Eftersom det var glasskalas :)
Ja, och jag ville ju vara lekledare och till min hjälp så hade jag grannkompisarna Ida och Ebba. Och det var tur!
Sen så hade vi ju såklart en glsskiosk där Karin stod och serverade glass med alla tillbehör! Om man ville ha det förstås :)
Jag valde allt utom grädde o det innebar: Päron, jordgubb och vaniljglass, marreng, hallongodis, chokladgodis, chokladstång, chokladsås, colasås, choladstrussel och karamellstrussel. Nu tror jag att jag fick med allt? Jo, just det! Ett paraply oxå!
-
Kramar Alice ;)

1 kommentar:

  1. Mmmmm, vilket härligt kalas:)

    Å GRATTIS sötaste, roligaste, charmigaste lilla Alva - jag kommer till dej i eftermiddag med ett liten paket:)

    Stor kram
    Mamma Milla

    SvaraRadera