5.4.10

Slappa? Det blir inget med det!

Hej på er!
-
Hoppas att ni har haft en mysig påskhelg med mycket godis! Ja, det har i alla fall jag haft :)
I fredags så hade vi våran kusin Stina här och hennes mamma och så var Alvas mormor och hennes man här oxå. Och i lördags så åkte vi till våra andra kusiner och åt middag. Och igår så var vi hos Alvas morfar och hans fru. En riktig släkt helg!
-
Så idag så tänkte jag slappa lite men istället så ska jag åka till Stina och vara hos henne över dagen. Det kommer bli jättekul! Allt kul går före "slappa" för slappa är inte roligt. (Enligt mej.)
Haha :)
-
Ha det bäst från mig!

6 kommentarer:

  1. Hej Alice!
    Det låter som du haft en jättemysig påskhelg med nära o kära!

    Här är det grått o regnigt idag så jag och Tindra har faktiskt mest slappat, hihi! (o spelat lite spel, o kollat på tv) :)

    Ha det bra!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej! :)

    Haha, du har haft fullt upp ^^
    själv slappar ja hela lovet, är sjuk :(

    sv; glá påsk på dej med ! :)

    Kram emilie<3

    SvaraRadera
  3. Hej mitt hjärta!

    Skönt med påsklov va? Jag skall gå upp klockan fem i morgon...medan du sover gott:) Men det är du värd! Du har fått mail ifrån Marie!

    Puss & kram!

    SvaraRadera
  4. Tack för din suuper gulliga kommentar hos mig. Svar över det du undrar kommer här:
    Nej, ingen i min familj jobbar som fotograf. Bilderna på mig är det oftast mamma som fotar, hon är jätteduktig så kolla in hennes blogg för att se fler härliga bilder. Alla andra bilder är det jag som har tagit så kalla mig fotograf eller kalla mig Olivia, för jag antar att jag bara "råkar" ha ärvt den braiga talangen från min mamma :)

    Du förresten...
    Du har ett litet award at hämta på min blogg när du får tid över.

    KRAMISKRAMAR // OLIVIA

    SvaraRadera
  5. Heej!

    Jag är helt ny här på din blogg och den är jättefin!!
    Du har en award att hämta på min blogg :)

    Kram Maja

    SvaraRadera
  6. Heeej Alice!
    Jag slappar också idag, efter en riiiiktigt lång flygresa hem ifrån New York! :-)
    HA det bäst!
    Kraaam Alice ♥

    SvaraRadera