10.4.10

Vilda Western...

Igår så hade Emmie, Felicia och jag "Vilda Western" party!


Ja, förberedelserna var noga ut förda och vi var riktigt nöjda med vårt arbete (även fast det var föräldrarna som hade gjort det mesta!)
Alla dansade bugg... Eller ja, nästan alla! Emmie t.ex dansade... Hmm, som på bilden här ovan :D Och så hade vi en lasso-tävling, limbo-tävling och en "bäst utklädd" tävling. Det var jättekul!
Och vi åt massor av godis!
Både jag, Felicia och Emmie tyckte att det hade varit ett lyckat party och vi hoppas att kompisarna också tyckte det!
-
Vad jag fick i present det skriver jag och i morgon istället!
-
Ha det BÄST!
Kram Alice ;)

3 kommentarer:

  1. Kul! :)
    hmmm... nu blev jag riktigt sugen på ostbågar.
    Synd vi inte har några hemma :( xd

    Kram emilie<3

    SvaraRadera
  2. Det var jätte kul på Partyt (:<33


    Kramiz C i s s i :D

    SvaraRadera
  3. Haha, vilka söta bilder!
    Och vilken roolig idé!
    Ha det bäst vännen!
    Kraaam Alice♥

    SvaraRadera