22.12.11

We´re gonna dance all day...

...and party all night!

Hej alla ni som är vakna nu!

Kom hem för en timme sedan efter ett grymt party alltså! Mange makers och Ulrik Munther var där och spelade! Grymt awsome! Nu värker benen och ögonlocken går snart igen på mig...

Innan discot så var Karin och Fia hemma hos mig och stökade runt. Men nu sitter jag här i Emelies säng och hade tänkt sova över!

 Jag har dom bästaste och kuligaste tjejkompisarna i världen också! Ni gör min dag och ni vet vilka ni är! Älskar er!

GÖTT MED SOMMARLOOOOV!!!

3 kommentarer:

  1. Ha ha ha.............det kan man kalla party när du hamna i fel årstid...........puss o kram från farmor

    SvaraRadera
  2. Fuskigt !! <3
    men du bara så du vet så borde det vara jullov ni har :D

    SvaraRadera
  3. Hahaha kan bara hålla med din farmor ;) Blåste du verkligen igår..? Eller blev du onykter efter? ;)
    Puss <3

    /Johanna

    SvaraRadera