30.12.11

Med den bästa


Hej!

Har varit i stan med min bästa goding idag. Måste ju passa på nu, sista dagen med mellandags-rea! Eller?

Jag fick i alla fall köpt det som saknades till nyårs-looken och såklart något mer som jag bara var TVUNGEN att ha ;)
Tack för idag mysis! Du är underbar

I morgon är det ju nyår och det ska vi fira in tillsammans med kusinerna. Varmt välkommen 2012!

År 2011 har varit tufft och nu ska vi börja om på nytt. En väldigt klok person sa till mig "Många säger - tiden läker alla sår - men det stämmer inte. Det är bara vi som får lära oss att leva med dom" och det är så sant. Vi kommer inte att glömma allt jobbigt som hänt 2011, men vi tar nya andetag och bearbetar.

En liten titt på nyårs-stassen kommer ni också få se i morgon. Men nu ska jag mysa mig ner i soffan och bara njuta av sista fredags-kvällen 2011...

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar