11.12.11

Scrapbooking

Hejsvejs!

Idag har jag och Alva varit hos farmor och gjort julkort! Riktigt mysigt ;)
Sen så fanns det ju inte LITE grejer att välja mellan heller....

Alva gjorde en dörrskylt till toan med "upptaget" på ena sidan och "ledigt" på andra. Den blev jättesöt!
Utsidan :)

Jag gjorde själv tre julkort. Detta blev jag mest nöjd med!
Insidan :)
Utsidan :)
Insidan :)
På det här kortet så hann jag inte göra färdigt någon snygg insida så ni för nöja er med utsidan ;)
Också gjorde farmor kort också... Och hennes blir ju alltid så himla fina!
Jag blev kär i denna knäck-kartongen som farmor mixtrat ihop... Hehehe!
Tack för att vi fick komma och mysa hos dig idag farmor! Alltid lika kul ;)

Puss och kram
//Alice

2 kommentarer:

  1. Hej ! Åh fina julkort ! :)

    Svar på din kommentar : Ja du ska lägga till det som en gardet på sidan ! :)

    // Whilma ♥ ♥

    SvaraRadera
  2. Åhhhh så snyggt du fotar!!! Jag hade himla trevligt igår. Vi får göra om det så ofta vi kan. Har inte skrattat så mycket på länge och kommer inte att kunna se frukt i fortsättningen utan att le. Kramar fr farmor

    SvaraRadera