26.12.11

Årets julklappar♥

Hej!

Här kommer bilder på mina julklappar i år som jag lovade. Först och främst min nya älskling: iPhone 4s!
Mysiga Uggs från New York.
Gosiga vantar från Svea och JC.
Två nya älsklings-tröjor!

Gulligt nagellack och halsband.
Den här receptboken hamnade i rätt persons händer kan jag lova...!
Julklapparna från mina underbara vänner Felicia, Emelie, Linn och Karin. Tack så jättemycket tjejer! Älskar er

Och tack så jätte-jättemycket alla goingar för dom fina presenterna! Kärlek till er också!

Just nu sitter jag och väntar på att kusinerna ska komma. Då blir det julbord och ännu lite mer julklappsbyten!

Puss och kram från mig

3 kommentarer:

  1. Hej Alice!
    Jag bara älskar din blogg !!!
    Din blogg är den bästa jag någonsin läst !
    Jag längtar alltid efter nästa inlägg.

    SvaraRadera
  2. Hej jag fick också en iphone fast inte en i Iphone4

    SvaraRadera