6.12.11

En sockerbagare...

...här bor i staden, hon bakar kakor mest hela dagen, hon bakar stora, hon bakar små, hon bakar några med socker på!

Idag blev det pepparkaksbak här hemma. Som varje år brände jag första plåten, men andra blev toppen! Mumsfillibabba!
Gjorde pepparkakor till Beata också, en bokstav per dag... Om hon kan hålla sig då!


Ha en fortsatt go kväll! Själv ska jag ramla iväg i mina drömmar under några timmar. En ny "jul"-header är på gång också...

Med det säger jag puss och god natt.

1 kommentar:

  1. Angående en header hos http://eemmaanilssoon.blogg.se/ - Hej! Det är jag, Ronja, som har gjort Emmas header, såg att du hade kommenterat på hennes blogg, och vilket textsnitt det var. Och textsnittet heter Scriptina, och jag gör mina headers i Picasa :)

    SvaraRadera