30.1.11

Ett extra inlägg...

Här kommer några bilder som min goa kompis Johanna har skickat till mig från kalaset i fredags. Tack Johanna!

Jag tror att nästan hela klassen är med på den här bilden... Eller i alla fall halva! Haha, det är min favvo-bild! Man ser mig längst bak, Linn lyfter upp mig!
Jag, Jonte (Jonathan) och Felicia... Haha ;)
Här kommer bilderna som jag tyckte saknades i det förra inlägget:
1. Födelsedags-barnet Julia till höger på bilden ovan ;) (Bredvid sitter Cissi)
2. Killarna!

Det här var bilder som skulle varit med i det förra inlägget, men det gör väl inget med två??

Kram från mig!
(En extra kram till alla mina goa kompisar)

1 kommentar:

  1. Härliga bilder! Kan tänka mig ni hade kul!
    Ha en riktigt bra vecka o hälsa familjen. Kramis från farmor

    SvaraRadera