2.2.11

Innebandy!

Helluuuu!

Idag så har hela klassen varit och spelat innebandy. Vi mötte skolor från olika ställen. Men jag var inte med och spelade, för jag, Kajsa, Emmie, Ebba och Emelie i min klass var cherlider! Vi hade gjort hejaramsor och skrek och ropade så mycket att jag inte har någon röst kvar nu! Men det var väldigt roligt!

När vi skulle äta lunch så drog vi ihop till ett långbord där hela klassen satt och pratade och åt. Det var så mysigt! Och vårat lag gick vidare men tyvärr inte till finalen :(
Men vi är bäst ändå! För det är vi alltid i våran klass. Och jag vill aldrig att den ska splittras! Men det kommer den tyvärr göra när vi börjar sjuan... Buuuhhhuuu!



Jag vågade inte ta med mig kameran så det fick bli en hemma gjord bild och en från Internet. Men det gör inget för jag vet hur kul det var ändå!

Massor av kramar till er!

Till mina klasskompisar:
"Ni äger och är dom bästa jag vet, vare sig ni vinner eller förlorar! Även om vi inte hamnar i samma klass så kommer vi förhoppningsvis komma ihåg varandra. Eller det är ju självklart <3"

3 kommentarer:

  1. DETTA ÄR TILL ALLA I KÄRNA SKOLA KLASS 6 FÖDDA 1998: Vi är bäst och kommer alltid vara. Klass 6 kärna skola till history. Kommer aldrig glömma alla roliga minnen.(L)SEXAN(L) Vidablick, Klassfesten och skolslaget är bra exempel<3

    SvaraRadera
  2. Taaack så mycket för kommentarerna på min blogg!! :D Du har jätte fina bilder på din blogg ;). Ska lägga din blogg på minnet, och besöka lite oftare

    SvaraRadera
  3. Hej Alice! Var upp till Lis o Reidar på lördagen och hade med datorn och visade dvd:n från julkonserten. Jisses vad glada de blev! De hälsar till hela familjen - och det gör jag oxå. Puss o kram från din stolta farmor

    SvaraRadera