9.1.11

Världens Bästa Brorsa!

Hej!

Idag har jag gjort ett inlägg om min lillebror Adam. Det blir många bilder men kanske inte så jättemycket text. Eller det kanske det blir förresten! Den som lever får se. (eller i alla fall skrolla ner)
Jag brukar kalla honom för bajskorven, då skrattar han. Och det är hans skratt som gör mig så glad! Min brorsa är:

Coolast
Sötast
Roligast
Finast
Snällast
Gladast

Ja, han är allt! Han är helt enkelt BÄST!
Vi kan nog vara lika på många sätt, jag och Adam. Men våran största likhet är:
Våra framtänder!

Haha, fiffigt va?

Man ser inte mina tänder på nån av dom här bilderna men om ni tittar på min hedder t.ex så ser ni likheten... ;)

Pussar och kramar från mig

4 kommentarer:

  1. Hej Alice!
    Vilket fint inlägg du gjort om din lillebror! Vad söt han är o han har lika charmigt leende som sin storasyster:)

    Ha det bra o hälsa mamma från mig!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Mammas änglar :)

    Vilka underbara bilder du tagit, hjärtat! Ha en go vecka.

    Puss & kram!!!

    SvaraRadera
  3. Hej Alice! Vad härliga bilder på dej och Adam.
    Så fint du skriver, jag blir så glad.

    Puss o kram från din gamla mormor.

    SvaraRadera
  4. Åh vilka mysiga bilder! Ni ser för härliga ut! Synd att vi inte ses i år i Thailand men nästa år hoppas jag, eller så får ni komma upp till oss! Kram från Karin i Dalarna

    SvaraRadera