15.1.11

Now, Im really miss the summer...

Anledningen till ett sommar-inlägg mitt i vintern är:
Jag gjorde misstaget att bara "kika" på sommarbilderna.

Men ni står väl ut? Det hoppas jag, för annars är det lika bra att bara kryssa ner min blogg och ut i snön med er. För det här blir i alla fall JAG sjuk av...
Havet... det är en anledning till att jag längtar otroligt mycket till sommaren!
Brun rygg och ljust hår... Åh, vad härligt!
Ser det inte härligt ut?! Jag tror snart att jag spyr av längtan!
Söta Ida, Ebba, kusin Stina och lilla Elsa i det svajande gräset en vacker, solig, varm sommarlovs dag... Åh, vad jag längtar! 2010´s sommarlov var bäst av alla sommarlov för mig. Jag gjorde allt jag ville!

Ni som inte fick en längtan efter sommarlov nu har nog aldrig tyckt om sommaren. Eller?
Tänk hur det känns för mig som upplevt dom här bilderna också! Jag ÄLSKAR verkligen sommaren!

Massor av kramar från mig som är på fel ställe (alltså mitt i vintern)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar