30.1.11

50-60- tals fest!

Helluuuuuu!

I fredags så var jag på 50-60- tals fest! Det var mina två kompisar Linn och Julia som fyllde år och vi hade jättekul! Det roligaste var kläderna! Linn älskar just Rockabilly-stilen och har många snygga klänningar. Så jag fick låna en! Om jag hade fått så hade jag behållit den. Till 100 procent!

På bilderna här ovan så är det Linn och Felicia på den till vänster och jag och Linn till höger. Är vi inte snygga? Höhö xD
Haha, Kajsa och Felicia var rätt lika men det gjorde absolut ingenting. Det blev bara ännu bättre bild!

Tyvärr så tog min kamera slut på batteri efter ungefär sju kort. Det var lite synd, för jag hann inte få något kort på Julia och inget på killarna :( Men det var inte bara jag som fotade så kompisarna har lovat att skicka sina bilder till mig. Åh, jag har världens bästa vänner verkligen! Det kanske kommer lite fler bilder på resten av kalaset i något annat inlägg!

Hoppas att ni får en mysig söndag!
Kram från Mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar