8.11.13

Svar på kommentar

hej! du har en jättefin blogg med jättefina bilder, därför tycker jag att det är såå himla synd att bilderna är så himla små!! får damp på det. kan du inte ändra designen så den blir snyggare och bilderna större eller ändra bloggportal?? tack på förhand och kram på dig fina du

Svar:
Har själv funderat över detta och tänkt mycket på att jag hade velat ha just bilderna lite större. Tänker dock inte byta bloggportal, blogspot är enkelt och det ser stilrent ut. Men någon dag när jag har tid så ska jag ändra bredden på bloggen och då kommer bilderna få större plats! Ska göra lite förnyingar ihop med flytten då jag även måste byta namn (kan ju inte heta alicepaholm när jag inte bor där längre) så stay calm readers! Better things are coming ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar