24.11.13

Hejdå Holm





Igår lämnade vi vårat fina hus på Holm. Känns jättesorgligt men samtidigt bra, jag vet att jag kommer trivas kanon i vårat nya hus när allt kommer i ordning. Men alla minnen, det är svårt att slita sig från dom. Trots att man alltid har dom med sig så kommer den platsen betyda extra mycket. Jag kommer sakna att kunna gå ut och sätta mig på balkongen och bara njuta av tystnaden under stjärnhimlen, att kunna göra allt precis hur man vill eftersom närmsta granne bodde ca 1 km bort... nästan i alla fall ;) Frihetskänslan. Men som sagt, jag kommer trivas jättebra i vårat nya lilla hus, nära havet och lite mer centralt än innan. Bussarna går oftare, jag har nära till både Jacko och Karin vilket är ett stort plus (!!) Det är mycket att göra men det kommer bli så himla fint. Så ja, det känns rätt trots allt.

1 kommentar: