3.2.13

New in


Har varit på strålande humör idag (hah gay) och har egentligen ingen aning om varför? Är det inte underbart ändå?! Åkte till xxl med pappa och köpte nya träningsskor till mig - tack bästa pappi! Kommer bli så mycket bekvämare att träna nu när jag inte har för små skor... Efter det så mötte jag upp Tove i kungälv, hade nämligen köpt två linnen av henne. Dom blir perfekta till resan! Nu är jag hemma hos mamma och har precis fått ordning på all packning, det var kaos ett tag... Känner mig änna redo att åka, men får stå ut med fem skoldagar till. Ibland är livet för bra. PUSS!!!!

1 kommentar:

  1. Hej fina Alice!! Kommer du att blogga när du är på semester?? SNÄLLAAAA gör det för din blogg är den enda jag följer, har föjt dinn blogg i snart 1 år! Tummen upp för bloggen, tummen upp för goa dig!!

    SvaraRadera