8.2.13

FREDAG

Har haft en jättemysig kväll. Mormor och morfar var här en stund och sa hejdå och sen åt jag, mamma och Mikael middag. Nu har jag precis duschat, målat naglarna och strukit nästan allt på listan. 8 timmar kvar tills resan börjar... iiiiihhhh så himla sprallig, vill åka nuuuuuu!!! Imorgon får jag äntligen träffa våra goa vänner från Dalarna som vi bara träffar i Thailand också eftersom vi ska flyga ihop med dom. Saknat dom massor!!

Jag och Lovisa förra året, ska bli så kul att träffa dig igen ❤

2 kommentarer:

  1. Ha en underbar resa. Jag har läst din blogg i 1 år nu ungefär. Den är lika bra varje dag. Man längtar tills nästa blogginlägg, och det är jättekul när du uppdaterar. Du är en sån fin söt gullif tjej. Hoppas du får en fin resa, alla vi bloggläsare tycker att du förtjänar det som lägger tid på oss. Ha det jättekul. Blogga gärna i Thailand <3

    SvaraRadera
  2. Önskar dig och allihp en skön semester. Puss o kram finaste Alice.

    SvaraRadera