18.2.13

Dröm-bröllop

























Kvällen igår var fantastisk! Dom gifte sig på stranden Relax Bay som nog är en av dom vackraste platser jag sett. Aldrig varit på ett så fint bröllop. Alla lipade för det var så romantiskt ;) Nu vet jag hur mitt framtida bröllop ska se ut! Vi åt jättegod mat och skrattade mer än vad jag gjort sammanlagt på hela resan. När vi kom hem igen så hoppade brudparet i poolen med kläder och allt, haha så goa! 

Grattis Lotta och Marcus! Riktigt lyckat, och så fina var ni 

3 kommentarer:

  1. Vilka fina kort! Nu sitter jag här med tårar i ögonen jag också...
    Ha det jättehärligt och hälsa allihop!
    Kram Millis och Hanna

    SvaraRadera
  2. Grattis, Marcus och Lotta!

    Hälsningar
    Barbro och Arne

    SvaraRadera
  3. Läckert - vad fina ni är hela familjen :)
    Supergrattis från Kärnavägen 16
    Kramisar

    SvaraRadera