16.1.13

Spk


Anonym:
hur är det mellan dig och haidar nu? är ni fortfarande tillsammans? :)

Anonym:
Hur går det med dig o haidar? ni är hur söta som helst iallafall!

Svar: Nej vi är inte tillsammans längre.


Tilda:
Jätte Fin blogg, kan du inte lägga upp en vide när du sjunger :)

Anonym:
kan du inte lägga upp en video när du sjunger på bloggen?, hade vart jätte kul!, din blogg äger förresten :)


Svar: Nja, någon gång ska jag göra det men då ska jag vara riktigt nöjd först! Taaack, vad glad jag blir :)

Emelie F
hur ska man använda den oljan? :) typ i tort hår elr hur mycket? Vad kosta den? ;) Älskar din blogg förresten!! :D <3

Svar: Jag tar den i håret efter att jag tex har plattat det, tänk på att inte ta för mycket för då kan håret se fett ut. Annars ger den bara fin glans! Jag vet inte vad den kostade eftersom jag fick den i present. Åh tack så jättemycket!

Blir så glad när ni kommenterar, fortsätt så! Blir ännu mer pepp på att fortsätta då, kärlek till er bästa läsare!

1 kommentar:

  1. Neeejjjj?! Vad tråkigt ni som var så fina tillsammans :(

    SvaraRadera