12.1.13

Lite tankar

Måste bara få ur mig lite tankar såhär på en lördag. Tror alla hade tänkt sig att 2013 skulle bli ett år fyllt av glädje, kärlek och alla skrev "2013 ska bli mitt år", det gjorde jag också. Men man kan inte bestämma det. För varför skulle detta året skilja sig från alla tidigare år? Saker händer och man kan inte göra något åt det. Tyvärr. Man får lära sig att leva med skiten helt enkelt och försöka göra det bästa av det som glädjer en. Mitt år började bra men jag ser ingen skillnad på 31 december och 1 januari. Sanningen svider och tiden läker inga sår, vi får lära oss att leva med dom. Minnen från tidigare kommer alltid finnas där, både dom som skaver och dom som skriker av lycka. Acceptera detta. Life goes on.

3 kommentarer:

  1. Sant man kan inte fly från sina problem man måste bara lära sig att leva med dom & du e stark

    SvaraRadera
  2. jätte bra skrivit, så rätt!! så stark är duu:)

    SvaraRadera