22.12.12

Svar på frågestunden

Anonym:
Vilket skolår var bäst att gå i? 1:an, ledig på måndagar och det var liksom coolt med läxor.

Anonym:
Kan du berätta om de bästa sakerna med Haidar? dom bästa sakerna? går inte att välja! han har vääääldigt många bra sidor.

Anonym:
Kan inte du berätta lite mer typ "detaljerat" om din familj? typ hur gamla, vad dom gillar att göra och så? jo det kan jag göra i ett inlägg någon dag.
Vem är din bästa kompis? jag står väldigt nära många av mina vänner och tänker inte peka ut någon, men den jag har känt allra längst är Ida.
Pojkvän/kompisar? vilken fråga... båda såklart.
Godis/frukt? vill inte låta som världens hälsosammaste människa men ett stort fat med blandade frukter slår godis - mmmmmm.
Puss/kram? beror på vem det är ;)
Favorit sport? är inte intresserad av någon speciell sport förutom dans, föredrar hellre det här med gym. 
Vad brukar du och haidar göra när ni är med varandra? mysa, prata, kolla film och så.
Hur kan du vara så fin? :) Åh tack sötis!
Vad använder du till det hår, eftersom det är så långt? jag använder verkligen inga speciella produkter till mitt hår utan lät det bara växa i några år men nu fick jag ju som sagt klippa av det vilket var det värsta jag gjort, men så går det om man inte sköter det! Nu är jag däremot mycket snällare mot håret och använder inpackning en gång i veckan och har klipp-tid var tredje månad.
Vad för smink använder du till vardags? mineralpuder som låter huden andas, solpuder och mascara.
Kan inte du lägga ut en video på när du sjunger? har fått många frågor om detta och någon gång kanske jag kan göra det!
Vem kan du berätta allt för? mina vänner, föräldrar och haidar.
Vad tycker du om ytterbyskolan? den är feeeeeet, haha lol.
Vad tycker du om din klass? bästa på hela skolan, helt klart.
Vad önskar du dig i julklapp? har inte önskat mig någonting verkligen så är riktigt nyfiken...

Anonym:
Vad gillar du att göra på fritiden? umgås med nära och kära, typ så.

Anonym:
Vill du bli stor bloggare, typ känd inom bloggandet och så? nja, blogg-karriären är inget jag satsar på. Men jag tycker det är grymt skoj.

Anonym:
Hur lång vill du bli när du blir stor? (önskelängd) 1.67

Anonym:
Vad tycker du om din skitsnygga syster Amanda? ;) måste jag ens säga "hej amanda"?

Anonym:
Detta behöver du inte svara på om det är jobbigt...
vad hände med Adam din bror, jag vet ju att han blev sjuk och så men du får gärna berätta lite mer? 
Super fin blogg verkligen! Älskar den :) jag har svarat på denna frågan i ett inlägg en gång innan men om ni vill veta mer så kan ni läsa min mammas fina blogg: http://duarminprins.blogspot.se/ . Tack så jättemycket, det värmer!


klara:
Hade du kunnat vara vän med någon som går i sjuan? självklart! är man go och glad så spelar åldern ingen roll :)
Vad tycker du om din skola? redan svarat på denna fråga.
Kan du visa vilka hudvårdsprodkuter du andvänder? jo jag kan fixa ett inlägg om det någon dag!


youknow:
Är jag bäst? om du är! efter mig såklart.
Varför bor du inte hos mig? du det har jag frågat mig själv ett antal gånger...
Vant dig vid ditt hår? (förlåt för den frågan, haahah) ja faktiskt, fast hoppas fortfarande att det växer ut snart. dudå?
Hur mår du? jo men det rullar vet du!
Hur vågar du lämna mig ensam inatt? hihi förlåt, tur att inte spökerna bet dig i tårna :*
När ska vi bygga snögrottan? när snön kommer tillbaka, då flyttar vi!
Sover du med strumpor eller utan? utan, fast älskar att somna med och ta av dom sen när man vaknar på natten - loooove.
gillar du mig lika mycket som jag gillar dig? ja det gör jag fast 100000 gånger mer!


Johanna:
Varför älskar du spanska och Lena så himla mycket? Det märks verkligen hur tydligt som helst ;* I LOOOOOVE LENA OCH SPANSKA, kanske inte riktigt så...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Anonym:
Jätterolig blogg att läsa! :D

Anonym:
Har inte någon speciell fråga, vill bara nämna att din blogg/du är väldigt inspirerande. Tycker din blogg är extremt bra!
+ att du verkar vara väldigt omtänksam och en kul person som kämpar hårt, jag beundrar dig tjejen!


Anonym:
Hur kan du vara så stark?

Anonym:
jag älskar din blogg Alice, den är jätte fin och du skriver jätte bra och du är så otroligt fin också!
Kram!

Åh blir så sjukt glad av sådana här kommentarer! Bästa läsare, kärlek till er.

1 kommentar:

  1. har bara två fråga till som du gärna får svara på snart eftersom jag glömde ställa den förut...
    Vad vill du bli när du blir stor?
    Berätta om din drömframtid! :)
    fiin blogg!

    SvaraRadera