30.12.12

Mitt år 2012

en del minnen från 2012, men verkligen inte allt!

Detta året har varit en blandning av det bästa och det värsta... Mycket känslor på samma gång, glädje som sorg. Under 2012 har jag skapat massa oförglömliga minnen med personer jag älskar. Gjort resor till underbara platser. Jag har träffat många nya vänner som jag knappt visste om innan och vissa står jag nu riktigt nära. Jag blev kär och tillsammans med världens bästa pojkvän. Sommaren var underbar. Men så kom hösten och den var hårdare att kämpa sig igenom. Mycket hände, skolan blev tyngre, Alva blev sjuk och det skedde många sjukhus besök. Tankar kring vad som hänt för ett år sedan då Adam lämnade oss dök upp och ett tag var det bara för mycket med allt. Men snart är det nytt år, nya tag, nya möjligheter och jag hoppas att allt ska ha lugnat sig. 2013 ska bli mitt år. Det ska jag se till. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar