11.12.12

F R Å G E S T U N D

Nu har ni äntligen chans att fråga precis vad ni vill och jag ska svara så ärligt som möjligt. Men förväntar ni er seriösa svar så gäller också seriösa frågor. Allt för privata grejer tänker jag inte skriva ut, det hoppas jag ni förstår. Kommentera gärna i detta inlägget, blir så krångligt att ha koll på allt annars. Jag kommer låta frågestunden hålla på i en vecka och ska försöka att inte dra ut på det för länge. Kan säga redan nu att detta kommer INTE ut i ett video-inlägg. Fråga på nu!

14 kommentarer:

  1. Vilket skolår var bäst att gå i?

    Hoppas du fattar vad jag menar!!

    Kram <3

    SvaraRadera
  2. Kan du berätta om de bästa sakerna med Haidar??

    SvaraRadera
  3. Kan inte du berätta lite mer typ "detaljerat" om din familj, typ hur gamla, vad dom gillar och göra och så?
    vem är den bästa kompis?
    Pojkvän/kompisar?
    Godis/frukt?
    puss/kram?
    favorit sport?
    vad brukar du och haidar göra när ni är med varandra?
    berätta lite mer om haidar!
    hur kan du vara så fin? :)
    vad använder du till ditt hår, eftersom det är så långt?
    vad för smink använder du till vardags?
    kan inte du lägga ut en video på när du sjunger?
    vem kan du berätta allt för?
    vad tycker du om ytterbyskolan?
    vad tycker du om din klass?
    vad önskar du dig i julklapp?

    jag älskar din blogg Alice, den är jätte fin och du skriver jätte bra och du är så otroligt fin också!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. vad gillar du att göra på fritiden?

    SvaraRadera
  5. vill du bli stor bloggare, typ känd imon bloggandet och så(om du fattar vad jag menar?

    SvaraRadera
  6. Hur kan du vara så stark?

    SvaraRadera
  7. Har inte någon speciell fråga, vill bara nämna att din blogg/du är väldigt inspirerande. Tycker din blogg är extremt bra!
    + att du verkar vara väldigt omtänksam och en kul person som kämpar hårt, jag beundrar dig tjejen!

    SvaraRadera
  8. hur lång vill du bli när du blir stor? (önskelängd) :) kram

    SvaraRadera
  9. Vad tycker du om din skit snygga syster Amanda? ;)

    SvaraRadera
  10. detta behöver du inte svara på om det är jobbigt...
    vad hände med Adam din bror, jag vet ju att han blev sjuk och så men du får gärna berätta lite mer?
    Super fin blogg verkligen! Älskar den :)

    SvaraRadera
  11. Hade du kunnat vara vän med någon som går i sjuan?
    Vad tycker du om din skola?
    Kan du visa vilka hudvårdsprodkuter du andvänder?

    Jätterolig blogg att läsa! :D

    SvaraRadera
  12. Är jag bäst?
    Varför bor du inte hos mig?
    Vant dig vid ditt hår? (förlåt för den frågan, haahah)
    Hur mår du?
    Hur vågar du lämna mig ensam inatt?
    När ska vi bygga snögrottan?
    Sover du med strumpor eller utan?
    gillar du mig lika mycket som jag gillar dig?

    vet inte vad ja sk fråga mer, puss på rumpan stumpan :*

    SvaraRadera
  13. Anonym hade mycket att fråga ;) Min fråga då: varför älskar du spanska och Lena så himla mycket?
    Det märks verkligen hur tydligt som helst :*

    SvaraRadera
  14. vågar du sova ensam hemma?

    SvaraRadera