9.12.12

Mitt hår

nu...

Igår blev jag tvungen att klippa 15 cm av mitt hår. Fick ju en chock när jag kollade i spegeln efteråt. Hemskt! Mådde verkligen jättedåligt, kände mig som världens mest misslyckade person och jag hade ångest i flera timmar. Men nu känns det bättre, jag försöker se det positivt - hade jag inte klippt det så hade jag behövt klippa ännu mer nästa gång. Så alla ni med långt slitet hår, klipp er innan det är försent haha! Har inte haft så vårdat hår på flera år i alla fall. Hoppas bara det växer ut fort...

2 kommentarer:

  1. Det är supersnyggt och du är finast i världen - med eller utan hår <3

    SvaraRadera
  2. Jag gjorde samma sak för några veckor sen jag med fast dock två decimeter... och du skulle bara veta hur jävla sur jag blev, men nu trivs jag vääldigt bra med det fastän det bara är till axlarna och lite till när det förut nästan var ner till röva på mig, mycket skönare och mindre slitnare och det var inte bara jag som tyckte att mitt hår såg mer vårdat ut haha!btw så är ditt hår jätte fint!

    SvaraRadera