16.7.12

Vad vill ni läsa om?

Förlåt för usel uppdatering men jag har varken haft lust eller ork. Det har hänt en del i det verkliga livet så jag har lagt bloggen åt sidan lite grann. Men nu är jag tillbaka och hoppas få lite inspiration så att ni får läsa om något kul här. Skulle behöva lite tips! Vad vill ni att det ska bli mer av på bloggen? Redan nu kan jag säga  att video-inlägg blir det inte. Men kommentera gärna! Det finns inga rätt och fel. 

Nu ska jag duscha och byta om så smiter jag och Alva ner och hyr film. Blir en lugn dag idag. Och vill bara säga detta också: jag har världens bästa pojkvän, älskar dig.

5 kommentarer:

  1. blogga mer om emma strand hihihiihihih

    SvaraRadera
  2. going, älskar dig <3 / Haidar

    SvaraRadera
  3. mode hade varit kul att se/läsa om!
    typ kläder, smink, frisyrer, väskor och skor :)
    kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det ska jag fundera på! tack så mycket :)
      kram!

      Radera
  4. Visste du att hade varit kul att läsa.
    Även vart du har varit på semseter och hur det va

    SvaraRadera