29.7.12

En plats jag älskar




Hej.

Idag har jag varit hos mormor och morfar en stund. Jag älskar att vara där. Bara lämna allt som snurrar i huvudet och vara liten igen. Jag har så mycket minnen därifrån. När jag gick runt i trädgården med mormor så pratade vi om allt som vi brukade hitta på varje tisdag när vi kom med bussen från skolan - ha picknick på berget, vattna i växthuset, sälja grönsaker nere vid vägen. Men allt detta gjorde vi med Adam. Det är inte samma sak utan honom. Ingenting är samma utan honom. Jag vill spola tillbaka tiden och göra om allting, kanske förbättra lite saker också. Men framför allt vara liten igen, då kärlek var en puss på kinden, alla var vänner med alla, det värsta som fanns var när man cyklade och skrapade upp knäet. 

Älskar er mormor och morfar, ni är dom bästa.

2 kommentarer:

  1. Du är den fiinaste underbarste och starkaste personen jag har träffat du är värd allt Alice du är bäst!

    SvaraRadera
  2. Åh, när jag läser sånt här blir jag så himla ledsen. Önskar att det fanns något jag kunde göra. Men du verkar vara & är säkert en otroligt stark tjej!
    Älskar din blogg, massa mysiga bilder och ja, kollar in varje dag! :)

    SvaraRadera