22.7.12

Best friends? More like sisters.

Hej!

För några veckor sedan så var ju Emma hemma hos mig och vi tog massa bilder. Men jag har aldrig riktigt haft tid att lägga ut dom på bloggen så här kommer dom idag lite försenat! Många minnen från den kvällen/natten som jag aldrig glömmer. Älskar dig hjärtat, bäst är du. 

Fick också en fråga om hur jag och Emma känner varandra så tänkte svara på det nu: 

Vi är ingifta sysslingar om man säger så så vi har egentligen känt varandra sen tidig ålder. Men så tappade vi kontakten - träffades bara på släkt-kalas och liknande. Och nu i år så tog vi tag i det och träffas så ofta som möjligt vilket jag tycker känns så himla bra! Vi har redan hunnit knyta starka band och jag kan prata om allt med den tjejen.

Hoppas du fick svar på din fråga!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar