11.7.12

Home sweet home?

Tjenare kompisar!

Nu är jag hemma efter en helt underbar vecka i 40 grader värme. Massor med sol och bad, goa människor och finfin mat! Kärlek till detta land. Men nu är jag alltså back on track igen, skönt att få sova i min underbara säng när jag har suttit i en bil i över 20 timmar... Inte direkt kul när gradmätaren långsamt går ner från 30 grader (klockan fem på morgonen) till att den slutligen stannar på 13 grader. Möttes av ett härligt ösregn så fort vi kom över svenska gränsen. Det sa liksom "välkommen hem". 

Om en stund kommer Haidar hit, har saknat honom SÅÅÅÅÅÅ mycket! Annars har jag väl inget planerat mer idag. Ska bara landa här hemma. Tack för att mina söta kompisar har bloggat lite grann så att det inte var helt dött här! Och nu måste jag ju säga det själv också: VI SKA PÅ JUSTIN BIEBER I STOCKHOLM DEN 22 APRIL!!!!!!!!! Kan verkligen inte fatta det! Helt otroligt, jag tror seriöst att jag drömmer!

Nu ska jag duscha, puss!

1 kommentar:

  1. Hej Alice första gången jag kollar på denna bloggen typ men Gud vilken fin blogg du har. Jag har en blogg men jag bloggar aldrig på den men du kan ju kolla in där om du vill.

    Sen så vill jag bara säga till den personen som skrev anonym det är bara fegt att man inte vågar skriva sitt namn.. ;o

    SvaraRadera