20.3.12

Snabbis till stan

Hej!

Idag stack jag och Nicole in till stan en snabbis för jag var bara "tvungen" att ha ett par ny jeans. Hittade ett par goingar på missäy som gjorde mig några kronor fattigare. Men värt! Kanske kommer bild på dom och lite annat vår-nytt från bl.a. från Thailand någon dag.
Hihi, söt vän man har..;*
Japp, normala flickor!

Efter det så hämtade vi Alva och var hemma hos mig en stund. Kollade på barnprogram bland annat! Tack för en toppen dag going!

Har precis ätit lite kvällsmat med familjen så nu myser vi framför tv:n. Jag är också just nu världens lyckligaste person! Tack för att du har kommit in i mitt liv Karin, och att jag har fått lärt känna dig. Du betyder så otroligt mycket. Tack för allt gånger tusen! Älskar dig bästa vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar