16.3.12

I'm just saying - god night

Idag har vi varit på begravning för min underbara gamle-mormor Elise som lämnade oss den 12 februari. Jag och Elise hade skapat ett speciellt band mellan oss redan när jag var liten. Då bjöd jag alltid på "kaffe" på mitt rum när hon hälsade på. Sist jag snackade med henne i telefon så pratade vi länge om allt möjligt - skola, kompisar och killar! Det var så roligt och vi skrattade åt varandras funderingar. Och det är så jag minns gamle-mormor, en liten gumma med stort leende på läpparna!

Idag blev det alltså ingen skola för mig. Det var ganska skönt! Jag fick liksom en dags extra helg. Nu har vi både lördag och söndag framför oss. I morgon hoppas jag på att få träffa Ida och på söndag så kanske jag följer med pappa till gymmet. Jobbar på att bli biff nu!

God natt sötisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar