18.3.12

Känslan som uppstår...

...när man kommer på att matte-provet inte är förrän nästa vecka! Det känns faktiskt riktigt skönt. Då har jag ett tag till på mig att plugga. Det har redan varit mycket läxor att göra i helgen. Så just nu sitter jag med hemkunskaps boken i knäet som det blir prov på på tisdag och på onsdag NO-förhör.
Jag har även en del saker planerat i veckan. Inspelningar, kompisar, stan, volleyboll, LÄXOR också såklart min goa familj. Så jag passar på att plöja igenom skolarbete nu när resten av huset är ute på ärenden.

Om det är någon som undrar så fick Alvas fina flätor från Thailand stå för bilderna idag. Själv när jag var några år yngre så gjorde jag sådana flätor på hela håret varje år. Det tar ett tag men resultatet blir riktigt fint tycker jag!

Ha det gött så hörs vi senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar