28.3.12

Fake is the new trend


Många förstår inte hur mycket några enstaka ord kan såra en person så illa inombords. Själv förstår jag inte hur någon kan vilja trycka ner än och bara förstöra. Röra om bland känslor, krossa hjärtan, låta tårar på en person rinna utan att på något sätt försöka trösta. Ni märker väl nästan vad jag syftar på? KÄRLEK. Olycklig kärlek.


Just nu händer det massor med saker i mitt liv. Mestadels privata som jag inte tänker ta upp på bloggen. Men jag vill väcka en tanke i ett antal ******* hjärnor. Fattar ni inte?! Jag blir så trött på detta. Det räcker nu. Allt har gått för långt. Hoppas ni växer upp snart och kommer på er själva med vilka idioter ni har varit. Man är inte värd att bli behandlad på det sättet. Visst, det går att klistra på ett leende och gå vidare - men inombords så ligger det alltid där och skaver. 
Och som SOPHIA sa: it´s hard to forget someone who gave you so much to remember.

2 kommentarer:

  1. kan du skriva om din familj med halvsyskon och plastföräldrar och så? (;

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen dom läser texten & förstår hur jävla fel &allt det är!
    Du är för underbar buddisch, älskar dig! <333

    SvaraRadera