2.1.12

Min sessa ♥

Måste bara tipsa om min underbara vän Emmies blogg! Den hittar ni HÄR.

Jag och Emmie har känt varandra sedan dagis då vi var tre år. Hon var min allra första "bästis" som vi sa. Vi höll ihop jämt och ständigt. Många goa minnen tillsammans med den tjejen!
När vi sedan började skolan så försvann våran vänskap lite grann och vi umgicks inte lika mycket med varandra. Det blev så i faktiskt några år men nu har vi hittat tillbaka igen. Och jag vet att även fast vi inte umgicks så mycket under mellanstadiet-åren, så vet jag att hon alltid fanns för mig om jag behövde henne, precis så som jag fanns för henne om hon behövde mig. Vi är dom där första gamla kompisarna som ingen kan ta isär. Du är en som jag verkligen kan lita på!

Gå in och checka min prinsessas blogg nu. Det är hon värd!! Plus att hon är en av dom snyggaste jag känner... orättvisst vacker! Men ja, så glöm inte att kolla nu HÄÄÄÄR!!!

Puss

1 kommentar:

  1. Fina Alice.
    Visst gör det förfärligt ont! Ibland kan alla minnen
    göra att det gör ännu mera ont.
    Vad viktigt då att vi är rädda om varandra och försöker lätta upp vardagen för varandra.
    Kramar från mormor

    SvaraRadera