15.1.12

BILDBOMB


Kom precis hem efter en underbar dag i stallet med Emelie! Så här kommer mängder med bilder! Inte bästa kvalité eftersom dom är tagna med min iPhone, men det får duga ;)
Först tog vi in mina moshingar Charlie och Tage och pysslade om dom lite.
Också kom "lilla katten" och gosade på sitt sätt...

När vi var klara med shettisarna så gick vi ut i hagen och bara myste med dom andra hästarna.


Haha, söta Keyla flörtar med Eigir ;)
Bästa vännerna släppte inte varandra ur sikte en sekund!
Hittade Emelie uppe i ett träd också...???



Sedan var det ju dags att lämna älsklingarna och dra sig hemåt :( Men nu har jag blivit så kär i hästarna så jag ska dit i morgon också tänkte jag!

Drar mig mot en varm dusch och sedan blir det mys framför TVn med familjen.
Puss

1 kommentar:

  1. Oj vilken mysig dag du har haft jag hoppas att du får en mys stund i kväll också <3

    SvaraRadera