2.1.12

Hej!

Har suttit och läst igenom hela bloggen nu och drabbades av både skratt och tårar. Jag ser verkligen hur mitt fotointresse har utvecklats och likaså mitt tal. Det är faktiskt riktigt roligt! Men sedan så ser man ju så mycket som bara gör ont i en också. Bilder från förr som får mig att tänka tillbaka så mycket på hur det var. Och som får mig att sakna min lillebror så ENORMT mycket! Men nu är det nytt år och nya tag.

Bara några veckor kvar tills vi åker till underbara Thailand nu! Ska blir riktigt härligt. Guuuud vad jag längtar

Puss

1 kommentar:

  1. Din blogg är helt underbar Alice - precis som du. Älskar er jättemycket och det gör ont att Adam är borta och ändå finns han ju kvar i minnena jag har med honom. Bilderna på din blogg gör ju att det känns som att jag varit med lite när du tagit dem också. Med det här vädret vi har är det skönt att drömma sig till värmen. Puss o kram och förresten - har du pratat med Marie (heter hon väl) på Ljuva Toner om DVD:erna? Puss o kram igen. Nu ska jag snart gå hem ifrån jobbet//farmor

    SvaraRadera