16.1.12

Let the music move you!

Hej alla fina läsare!

Idag mår jag riktigt bra! Livet flyter på och allt känns underbart. Glädjen är på topp! Tänk att en så liten sak kan värma så mycket... Och alla mina fantastiska vänner och min underbara familj, ni betyder så enormt mycket! Tack för att ni finns, jag älskar er!

Jag har inte känt mig såhär glad på länge sedan Adam gick bort. Sitter med ett leende på läpparna hela tiden. Hoppas bara inte detta försvinner. Då sjunker happy-mätaren ner till noll igen.

Du finns i mitt hjärta Adam, du finns överallt inom mig

Blev några söta bilder på min mosh-unge Beata. Tjejen börjar bli stor nu och går hellre än att krypa. Vet inte riktigt vad jag tycker om det... HAHA!

Ha go måndags kväll!
Puss

1 kommentar:

  1. Hej! Har inte kunnat kommentera på din sida på ngr dgr för det har "hängt sig" när jag försökt. Trodde det var min dator men det gick inte på jobbets heller så nu testar jag!
    Älskar dig! Puss o Kram fr farmor

    SvaraRadera