27.11.11

Trapped by...

...a whirlwind!

Det blåser storm här utanför nu. Fast det känns som om den snart kommer slita bort väggarna och storma inomhus också... Och i mitt rum har det slagit ner en rejäl orkan tror jag...!
Hade inget speciellt roligt att göra idag. Alva är på kalas och Ida spelar match. Så jag tog med kameran på en runda! Min allra bästaste älskling
Ni vet väl att ni kan skrålla ner i bloggen och hitta min lista "Läsvärda". Där kanske eran blogg finns med! Och om den inte gör det så säg till för då fixar jag om ni vill ha det ;)

Seeees

4 kommentarer:

  1. Taack så mycket sötnos för att jag finns med där! Puss <3

    SvaraRadera
  2. Världens bästa Jennifer ♥28 november 2011 kl. 16:58

    Ge mig ditt hår, gulle <3

    SvaraRadera
  3. Hahaa fina bilder så sööt e du!!<3 Kan du inte skriva med min blogg?? :D//Kajsa<3

    SvaraRadera