13.11.11

Fars dag

Hej!

Idag är det fars dag. Det här är anledningar till varför min pappa är värd att firas på fars dag:
DU ÄR BÄST PÅ ALLA SÄTT OCH JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!

I morse väckte jag, Alva och Karin pappa med bulle och kaffe på sängen. Han fick en tröja av mig och Alva som det stod "Världens starkaste pappa" på. Och jag vet att Adam också var med när vi satt där och smulade ner med pepparkakor och bullar. Men det var ändå tomt. Något väldigt speciellt saknades. Det kände vi nog allihopa.

Lite senare så ska vi åka hem till farfar med kusinerna som vanligt på fars dag och mysa. Trevligt, trevligt!

Ha det gött! Och grattis till alla pappor ute i världen!
Puss och kram från mig

2 kommentarer:

  1. Älskar dig med världens bästa dotter!!

    SvaraRadera
  2. Han är verkligen snygg din far!!!!

    Älskar dej mormor.

    SvaraRadera