19.11.11

Kusin-kärlek♥

Idag har vi varit på 1-års kalas hos lilla Edwin! Det var inte lätt, men tillslut fick jag några bra kort på kusinerna... Och dom är ju så söta tillsammans! Edwin var väldigt fascinerad av Beatas hår...
"Jag tycker att du har så vackert hår Beata..."
"Men för ett ännu bättre resultat så skulle vi kunna göra såhär.."
"Så! Färdigt! Väldigt fint blev det!"
Haha godingar!

Ha en fortsatt trevlig lördag! Jag har bestämt mig för att ta vara på söndagen i morgon och gå upp tidigt! Undra hur länge det håller... PUSS OCH KRAM

4 kommentarer:

  1. Åhhh vad söta ! Jag älskar barn ! :) Dom är ju så söta och roliga !

    // Whilma ♥

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Mmm så fina bilder, hjärtat. Det är tur att vi har dej som förevigar våra små godingar. Puss & kram!!!

    SvaraRadera
  4. Ja vad söta dom är och faktiskt ganska lika.
    Vad fina bilder du har lyckats få. Det är inte
    lätt att fota såna små godingar.

    Kram mormor

    SvaraRadera