5.11.11

Sötingar

Hej på er alla!

Idag tog jag en tur med kameran och små-tjejerna. Så duktiga är dom! Mina små sötingar. Löven är så himla klara i färgerna just nu och man får passa på innan dom blir bruna.


Alva tröttnade väl lite på att vara foto-modell för storasyster...
Och man kan ju inte kravla runt i massa löv utan att...
...samla ihop en stor hög...
...och ha löv-krig!

Jag har haft en toppen lördag idag! På förmiddagen så var jag, Alva och farmor på scrapbooking-messa. Vi köpte många nya grejer, redo att sätta oss och börja på alla julkort... Det närmar sig! Men jag har ingen aning om vad jag ska skriva på önskelistan i år... Jaja, det kommer väl.

Tack så jättemycket för idag farmor!

Ha det gött, puss och kram

1 kommentar:

  1. Åhh älskade Alice - tack själv för lördagen. Jättemysigt tycker jag. Ni är så härliga att ha med sig. Adam saknas oss men finns med i våra tankar och det kommer han alltid att göra. Stor kram och tack för texter du skriver och bilder du delar med dig av - din farmor

    SvaraRadera